blojbarnet.blogg.se

Flicka som e 8 år

nu har jag blöja

Publicerad 2016-05-24 14:19:35 i

Hej igen. Jag hann inte skriva klart förra inlägget eftersom jag nyss kommit hem från skolan o var så ivrig att gå upp till mitt rum o ta på en blöja men nu sitter jag ute. Jag kollar aldrig om jag får besökare för det viktiga är att jag har denna blogg istället för dagbok som jag skriver på så jag kan minnas i framtiden när jag blir stor. Jag skriver bara om sånt jag verkligen e intresserad av som o ha blöja o såna saker. Jag har på mig klänning över blöjan så ingen ska se blöjan för jag skulle skämmas jätte mycket om någon av mina kompisar gick förbi huset o skulle se mig i blöja för då skulle nog jag bli retad. Jag kommer ju också lägga upp bilder här på bloggen längre fram men kan dröja ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela